|
 |
Foto: Heidi Hagen Stensrud, markedssjef for Energi i Kredinor |
Kredinor: Ekstra kundeoppfølging gir god uttelling blant strømkunder |
|
Vi lanserer nå Kredinor Care, en kundevennlig og effektiv løsning for raskere betaling. Ved å kombinere innsikt, ekstra oppfølging og topp moderne digitale løsninger vil Kredinor Care bidra til raskere betaling. Samtidig vil løsningen redusere kundefrafall, spesielt blant sene betalere. |
Med Norges største kundedatabase innenfor blant annet betaling av strømkrav vet vi mye om hva som fungerer og ikke i en innfordringsprosess, spesielt blant sene betalere. |
– For meg handler dette om å bry seg oppriktig om kundene, derfor har løsningen fått navnet Care, sier Heidi Hagen Stensrud, markedssjef for Energi i Kredinor. – Ved å sette kundeoppfølging i system på en gjennomtenkt og positiv måte har vi oppnådd fantastiske resultater i testperioden. |
Ikke nok med at kundene føler seg motiverte til å betale tidligere, kundefrafallet blant sene betalere er også betydelig redusert. Det gir verdi for våre oppdragsgivere, og kundene selv, understreker Heidi Hagen Stensrud. Kilde: kredinor.no |
|
Les mer |
04.11.20 |
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
Les mer |
|
|
 |
|
|
|
Les mer |
|
 |
|
|
|
Les mer |
|
 |
|
|
|
Les mer |
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
Les mer |
|
|
 |
|
|
|
Les mer |
|
 |
|
|
|
Les mer |
|
 |
|
|
|
Les mer |
|
 |
|
|
|
Les mer |
|
 |
|
|
|
Les mer |
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
Les mer |
|
 |
|
|
|
Les mer |
|
 |
|
|
|
Les mer |
|
 |
|
|
|
Les mer |
|
 |
|
|
|
Les mer |
|
 |
|
|
|
Les mer |
|
 |
|
|
|
Les mer |
|
 |
|
|
|
Les mer |
|
 |
|
|
|
Les mer |
|
 |
|
|
|
Les mer |
|
 |
|
|
|
Les mer |
|
 |
|
|
|
Les mer |
|
 |
|
|
|
Les mer |
|
|