|
 |
|
Betalings-påminnelse via SMS er mest effektivt |
|
Modhi: Penger kan ikke kjøpe lykke, heter det seg. Likevel føles det godt å gjøre opp for seg. Det er også hva de fleste av oss vil. Når regninger ikke betales i tide, noe som skjer i 10-15 prosent av tilfellene, er tidlig, tydelig og vennlig kommunikasjon nøkkelen til en rask løsning. |
Purretjenester: Når Modhi etablerer purretjenester, skreddersyr vi systemer som er tilpasset vår oppdragsgivers ønsker, med aktiviteter som for eksempel: utgående telefoner, utsendelse av SMS og e-post. Formålet er å minne betalere om et uoppgjort pengekrav og sikre betaling før saken går videre til inkasso.
|
En vennlig påminnelse på SMS: Det er fort gjort å glemme – det skjer den beste. Men vi vet at alle egentlig ønsker å gjøre opp for seg, så når en faktura forfaller, sender vi ofte en betalingspåminnelse på SMS på vegne av oppdragsgiver. |
Hvis vi har e-postadressen vi kan benytte, sender vi også påminnelsen dit. Men SMS er mer effektivt, fordi alle leser dem med en gang. Når vi tar utgangspunkt i at det hele er en forglemmelse, opplever kunden det som en vennlig påminnelse. Det er ofte nok til at de betaler regningen der og da. Kilde: Terje Kvitrud, Administrerende Direktør Modhi Norge / blogg.smarterebetaling.no |
|
Les mer |
17.03.2021 |
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
Les mer |
|
|
 |
|
|
|
Les mer |
|
 |
|
|
|
Les mer |
|
 |
|
|
|
Les mer |
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
Les mer |
|
|
 |
|
|
|
Les mer |
|
 |
|
|
|
Les mer |
|
 |
|
|
|
Les mer |
|
 |
|
|
|
Les mer |
|
 |
|
|
|
Les mer |
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
Les mer |
|
 |
|
|
|
Les mer |
|
 |
|
|
|
Les mer |
|
 |
|
|
|
Les mer |
|
 |
|
|
|
Les mer |
|
 |
|
|
|
Les mer |
|
 |
|
|
|
Les mer |
|
 |
|
|
|
Les mer |
|
 |
|
|
|
Les mer |
|
 |
|
|
|
Les mer |
|
 |
|
|
|
Les mer |
|
 |
|
|
|
Les mer |
|
 |
|
|
|
Les mer |
|
|